Cum slabim?

Subiectul fierbinte, servit pe toate site-urile de lifestyle. Oare cum ar putea lipsi de pe acesta? Intrebarea mea si a ta, probabil este de ce sunt atatea raspunsuri si ramane totusi un subiect curent. Daca s-ar fi dat raspunsul genial de ce mai tot discutam despre subiect? Pentru ca raspunsul nu e unul universal ci  va fi intotdeauna unul personalizat. Da, stiu, nu e tocmai ce vrem sa auzim.

Tot ce poti primi sunt sfaturi, restul va fi experimentare pe cont propriu sau cu sprijinul unui trainer specializat in antrenamente pentru scaderea in greutate. Ok, iata sfaturile mele bazate atat pe studiile altora cat si pe propria experienta:

  1. Fa antrenamente de toate tipurile, combina-le in asa fel incat sa nu te suprasoliciti si epuizezi fizic si psihic. Motivatia de a continua e critica in procesul de slabire. Un program de slabire/transformare dureaza intre 6 si 12 luni.
  2. De cel putin trei ori pe saptamana fa antrenamente „dure” de tipul HIIT (High Intensity Interval Training) sau de tipul metabolic. Despre ele voi discuta mai pe larg in urmatoarele articole.
  3. Mananca sanatos, in concordanta cu varsta, inaltimea ta si tinand cont de cat de rapida sau lenta iti este digestia.
  4. Ridica-te cat mai des de pe scaun!!! Obiceiul de a fi in repaus fizic iti va ingreuna metabolizarea si iti va face aproape imposibila toleranta la efortul fizic pe care vei fi nevoita sa-l faci luni bune de zile.

Astea ar fi cele mai scurte si concrete sfaturi pe care ti le pot da acum. Voi reveni pentru a dezvolta punctele amintite mai sus si pentru posibile completari. Pana atunci spor la treaba! E primavara si pana la vremea bikinilor mai avem ceva timp la dispozitie pentru a face schimbari!

Surse: 20 minute

50 Fitness Tips

Shape Magazine

Sursa foto: http://healthinfos101.blogspot.ro