Minimalismul in sportul de intretinere a sanatatii

Cu o floare nu se face primavara, dar scapa tu o afurisita de goanga in bucatarie si sa vezi cum se transforma casa ta!

Un program atragator la prima vedere de aerobic, mai tot timpul va avea sanse sa te dezamageasca pe termen lung. Au fost multe trenduri „revolutionare” de-a lungul timpului si cele mai „norocoase” au rezistat maxim 10 ani. Care este criteriul atunci?

Simplitatea in priml rand. Programul trebuie sa fie usor de reprodus chiar daca nu pare a fi solicitant, dar odata facut sa realizezi ca dor cativa muschi din corp, chiar dupa primele repetari ale exercitiilor.

Un alt criteriu care aduce eficienta unui program dedicat femeilor este posibilitatea de a intensifica efortul depus si nu neaparat prin adaugare de volum sau adaugare de kilograme ridicate. Exercitiile in sine sa poata fi duse la un nivel superior de dificultate.

Ultimul criteriu si cel mai important este posibilitatea de a realiza progresele facute in activiattile de zi cu zi (miscarea pare mult mai facila si mai atragatoare) si discomfortul legat de statul prelungit in pozitii de stand sa scada din intensitate. Progresul facut ar trebui sa fie recompensa intrinseca a antrenamentului facut.

Asadar calitatea unui program de fitness/aerobic nu consta in aspectele estetice ale miscarilor ci in cresterea aptitudinilor sau capacitatilor fizice.