Somnul la control, va rog!

Somnambulismul este inca un mister pentru oamenii de stiinta. Cei care sufera de aceasta afectiune pot sa se plimbe, sa vorbeasca si sa manance in cele mai bizare modalitati…

In articolul anterior am incercat sa te conving ca odihna te ajuta si in procesul de slabire. Dar daca vei investiga mai mult acest subiect, asa cum incerc si eu sa investighez orice paradigma sustinuta mai mult sau mai putin de scumpii nostri cercetatori britanici, vei observa si ceva de genul: „Daca dormi mai mult, te misti mai putin!”. Avem pe Pinterest si pe alte platforme de genul acesta o groaza de sfaturi care sa te ajute sa te trezesti la ora 5 dimineata ca sa alergi, de parca trezitul la ora asta nu ar fi o provocare destul de mare, in sine (sic!)…Dar hei, daca esti o persoana cu vointa de fier poate vei gasi sfaturile acestea utile.

Eu una, recunosc ca, desi inteleg beneficiile unei astfel de practici, nu voi reusi niciodata sa o urmez pentru ca bioritmul meu nu-mi permite. De asemenea, mai stiu ca vointa este mult prea supraestimata. Dar despre subiectul acesta voi discuta, din nou, mai detaliat cu exemple si studii aferente, intr-un alt articol.

Ce vreau eu sa te conving? Poate, sa incerci sa afli daca nu cumva suferi de afectiunea despre care am scris la inceputul articolului ?! Poate vei putea dormi si antrena in acelasi timp! 🙂 Evident, glumesc! Vreau doar sa subliniez ca lumea in care traim este plina de paradoxuri si nu te sfatuiesc sa te agati de un concept sau altul ca de un colac de salvare. Incearca ceea ce te atrage cel mai mult si face sens pentru tine, in acest moment. Daca nu raspunzi cu un DA plin de entuziasm la provocarea din fata ta, nu merita timpul tau. Cauta mai departe sau odihneste-te mai mult!

Sursa poza: https://runningwithfaith.com/2016/01/29/the-power-of-sleep/